گیاهی بی نظیر که در کاهش وزن معجزه می کند

کاهش وزن,لاغری,گیاهان مخصوص لاغری,گیاهی که لاغر می کند,لاغری با گیاهان,کم کردن وزن,رژیم و تناسب اندام,داشتن اندامی متناسب,کلیک نیوز,چگونه وزن کم کنیم؟,روش لاغر شدن,لاغری تضمینی,کاهش وزن سریع,با این ادویه چربی شکم و پهلو را نابود کنید,معجون گیاهی معجزه گر در کاهش وزن و لاغری,آرتیشو، گیاهی که برای لاغر شدن معجزه می کند,هفت خوراکی که قدرتی معجزه آسا در چربی سوزی دارند,10 ماده معجزه گر در لاغری,خواص بی نظیر کرفس گیاه درمانی.زیره.زعفران.زرشک.الو,

کاهش وزن سریع X با این ادویه چربی شکم و پهلو را نابود کنید X معجون گیاهی معجزه گر در کاهش وزن و لاغری X آرتیشو، گیاهی که برای لاغر شدن معجزه می کند X هفت خوراکی

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

گیاهی بی نظیر که در کاهش وزن معجزه می کند

گیاهی بی نظیر که در کاهش وزن معجزه می کند

گیاهی بی نظیر که در کاهش وزن معجزه می کند

گیاهی بی نظیر که در کاهش وزن معجزه می کند

می‌خواهید خوش اندام شوید اما نمی‌توانید اشتهای زیادتان را تحت کنترل قرار دهید؟ نمی‌توانید از ریزه‌ خواری و پرخوری دست بکشید؟ بی شک قدم اول برای کاهش وزن اصلاح برنامه‌ی غذایی و کم کردن  اشتها می‌باشد. خبر خوش برایتان این است که می‌توانید با خوردن اسفناج احساس گرسنگی و میل به پرخوری و ریزه خواری را کاهش دهید. این خبر خوش مدیون زحمات و بررسی‌های محققان سوئدی است که معتقدند غذای محبوب ملوان زبل یک ضداشتهای معجزه گر است.

 

به گفته‌ی محققان سوئدی اسفناج حاوی ترکیباتی به نام تیلاکوئیدها می‌باشد که در غشای برگ‌های سبز قرار دارند. این ترکیبات باعث کندی هضم لیپیدها شده و روده ها را به کار می‌گیرد و همین مسئله هم باعث افزایش هرچه بیشتر هورمون‌های سیری می‌شود.

البته محققان بر این باور هستند که خوردن اسفناج به تنهایی کافی نیست. باید این سبزیجات مفید را خرد و کاملاً له کنید تا تیلاکوئیدهای آن به خوبی آزاد شوند. چون بدن ما نمی‌تواند به طور مستقیم این ترکیبات را تفکیک و جذب کند.

محققان روی 15 داوطلب که هر روز صبح پودر اسفناج را در آب حل کرده و می‌نوشیدند بررسی‌هایی انجام دادند.
نتیجه این بررسی‌ها نشان می‌دهد که این افراد در طول روز میلی به ریزه خواری ندارند و به خوبی اشتهایشان را کنترل می‌کنند. به همین دلیل محققان توصیه می‌کنند اگر به دنبال ضداشتها می‌گردید به جای مصرف قرص و دارو به سراغ اسفناج بروید.

 

منبع:ایران ناز

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

لاغری با افزایش چربی قهوه ای

 

لاغری سریع در یک هفته با این سالاد رژیمی

 

 

 

لاغری سریع و آسان با چند ترفند ساده آشپزی رژیمی

 

 

آیا می دانستید راه رفتن در داخل آب باعث لاغری می شود

 


کد امنیتی رفرش