5روش برای یادگیری سریع

5روش برای یادگیری سریع,یادگیری سریع,یادگیری,قدرت یادگیری,یادگیری سریع ذهنی,ترفند های یادگیری سریع ذهنی,روش های یادگیری سریع ذهنی,برترین روش های یادگیری سریع ذهنی,قدرت یادگیری سریع,چه کنیم تا سریع یاد بگیریم,قدرت یادگیری ذهن را بهبود ببخشیم,بهبود قدرت یادگیری ذهن,روش های یادگیری سریع,جدید ترین روش های یادگیری سریع,اهداف یادگیری سریع,روش یادگیری,روش یادگیری سریع,جدید ترین روش یادگیری سریع,قدرت برتر ذهن برای یادگیری سریع,تمرین برای یادگیری سریع,

5روش برای یادگیری سریع یادگیری یادگیری سریع روش های یادگیری سریع چگونه چیزی را سریع یاد بگیریم ترفند هایی برای یادگیری سریع اهداف یادگیری سریع تمرین برای یادگیر

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

5روش برای یادگیری سریع

5روش برای یادگیری سریع

5روش یادگیری سریع 

5روش برای یادگیری سریع

 

 


 

 

اگر ما واقعا قصد داریم به نقطه ایبرسیم که چیزی را سریع تر یاد می گیریم، باید یادگیری را برای خودمان متفاوت کنیم. هدف گذاری کنیم حتی برای چیز های کوچکی که می خواهیم یاد بگیریم. این کار برای مردم کار نمی کند. باید یک دیدگاه وسیعتر برای اینکه چه کسی هستیم و آنچه که می خواهیم در زندگی خود به وجود بیاوریم.

 

 

 

1. اهداف زندگی خود را با آنچه که میخواهید یاد بگیرید هماهنگ کنید.

 

 

اگر می خواهید چیزی سریعتر یاد بگیرید، ابتدا باید ارتباط بین اهداف یادگیری و زندگی رویایی خود را بدانید.من همیشه به مردم می گویم، فقط چیزهایی را که میخواهید یاد بگیرید، ارائه ندهید، زیرا حدس بزنید، ما می خواهیم همه چیز را یاد بگیریم. هر کس می خواهد 50 چیز جدید را فورا یاد بگیرد، اما همه این گونه نیستند. چرا؟ از آنجا که برای آنها واقعی نیست، این یک تمایل گذرا است. اگر می خواهید تبدیل به یک یادگیرنده بزرگ شوید، باید آن را به یک زندگی رویایی از خود متصل کنید، یک شیوه زندگی واقعی که برای خودتان می بینید.

 

 

قبل از تبدیل شدن به یک مؤسسه آموزشی، باید بدانید که چه چیزی از زندگی خود می خواهید.

 

تا زمانی که من نمی دانم از زندگی چه می خواهم، آنچه که من می خواهم به طور روزانه تجربه می کنم، آنچه که من می خواهم رویاهای من است یا واقعیت، من نمی دانم چگونه چیزی را یاد می گیرم. من فقط در مورد چیزهای کنجکاو هستم و سپس در آنها غرق میشوم

 

 

اما مسیر تسلط واقعی بخشی است که ما می گوییم «چه چیزی می خواهم زندگی ام را در مورد آن هدف گذاری کنم؟» اجازه دهید من دانش، مهارت ها و توانایی های خود را در این زندگی بسازم. و این جایی است که فردی را می گیرید که مدرسۀ اصلی است

 

شما نمی دانید چه چیزی باید یاد بگیرد و چه صلاحیت ها و توانایی ها برای توسعه دارید تا زمانی که شما بدانید مأموریت شما چیست. در غیر این صورت شما فقط با مهارت هایتان بازی می کنید. شما با چیزهای یادگیری بازی می کنید، اما شما هرگز به آنها غرق نخواهید شد.

 

بنابراین هنگامی که شما می دانید که چه چیزی زندگی شما را به چه چیزی می اندازد، احساسات شما چه هستند، یاد خواهید گرفت که در طول راه یاد بگیرید، و سپس همه چیز تغییر می کند.

 

من نمی گویم باید قبل از اینکه بتوانید چیزی را بیاموزید، باید هدف نهایی خود را در زندگی بدانید. من فقط می گویم اگر می خواهید سریع تر یاد بگیرید، شروع به فهمیدن هدفتان کنید، شروع به فهمیدن مسیر خود کنید و خیلی سریعتر یاد خواهید گرفت.

 

 

 

2. مثال ها را دنبال کنید. مدل را بازسازی کنید.

 

 

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، باید بتوانید چیزی را مدل دهید. شما باید قادر به تصور کردن کسی باشید که قبلا این کار را انجام داده است. شما باید در مورد کسی که قبلا آن را انجام داده است مطالعه کنید. شما باید از تجربه این شخص استفاده کنید.

 

بدترین چیزی که می توانید در یادگیری انجام دهید این است که همه چیز را خودتان بخواهید تجربه کنید. بدون هیچ پایه ای از آنچه که قبلا کار کرده اید، فقط چیزهایی را می سازید که سریع ترین راه یادگیری است نه بهترین راه.

 

به همین ترتیب یک کتاب درباره کسی که کار شما را انجام داده است بخوانید. یک دوره را از کسی که قبلا انجام داده است، انجام دهید. دنبال چیزی آنلاین در مورد آنچه قبلا انجام داده اید باشید. مثالهای فراوانی برای یادگیری وجود دارد، و باید از آن شروع شود.

 

3. آن را تمرین کنید.

 

 

اگر می خواهید سعی کنید پیانو را بیاموزید، یک بار در ماه به یادگیری پیانو نپردازید. اگر میخواهید زبان فرانسه یاد بگیرید، نمی توانید آن را با صحبت کردن با کسی که یک بار در ماه یا حتی یک بار در هفته به زبان فرانسوی صحبت می کنید یاد بگیرید. باید بیشتر از آن باشد

 

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، باید عمیقا خود را در طول یک دوره طولانی غوطه ور کنید. این یک رویداد یا سمینار آخر هفته نیست این یک دوره زمانی نیست. این چیزی است که شما یاد می گیرید

 

 

برای توسعه شخصی من، یک هفته در مورد توسعه شخصی خواندم، و من آن را برای 17 سال به طور مستقیم انجام دادم، هرگز یک هفته را از دست ندهید. برای من فداکاری بود. من قصد داشتم این را یاد بگیرم. من قصد داشتم زندگی خودم را مدیریت کنم. من قصد دارم یاد بگیرم که استاد ذهنم باشم، روابطم را به کار ببندم، سرمایه هایم را مدیریت کنم و سلامتم را کنترل کنم. برای من بسیار مهم بود که آن را یک واقعیت روزمره بدانم.

 

اگر کسی است که می گوید "من هر روز نمی توانم چیزهایی را یاد بگیرم"، در واقع به کاهش توانایی های خود کمک کرده است.

 

 

به من بگویید که می توانید هر روز برای یادگیری و رشد کار کنید. اگر احساس کنید که می توانید هر روز برای یادگیری و رشد وقت بگذارید، شما زندگی خود را بدرستی مدیریت می کنید.

 

من فکر می کنم آنچه که در حال حاضر برای بسیاری از مردم بی ارزش است، این است که آنها از هر گونه حس تسلط بر زندگی خود، جدا هستند. از آنجا که اگر چیزی را تسلط ندهیم و در جهت بهبود چیزی بهتر کار نکنیم، هیچگاه پیشرفتی نخواهیم داشت. و اگر ما هرگز حس پیشرفت را نداشته باشیم، هرگز از این رضایت عمیق، تحقق، شادی که از چیزی عالی به دست می آید تجدید نمیکنیم.

 

 

بنابراین شما باید چیزی را به طور مداوم، در هر سطح هر روز تمرین کنید. و مردم خواهند گفت، "وای، چطور در این مورد خیلی خوب بودی؟" به آنها می گوئید "من در مورد آن کار می کردم. هر روز."

 

به همین دلیل هیچ رمز و رازی وجود ندارد. من آن را خوب کردم، زیرا هر روز آن را انجام دادم. این غوطه وری و یکپارچگی در یک عمل است، عادت به یادگیری آن چیزهایی است که شما برای یک هدف و یک زندگی رویایی برای آن یاد می گیرید.

 

 

4. دریافت فید بک برای رشد.(داشتن یک الگوی والا)

 

اگر می خواهید یک ورزشکار سطح بالایی باشید، پس به مربی نیاز دارید. اگر میخواهید در هر کاری که انجام میدهید، به یک فرد جهانی تبدیل شوید، به کسی نیاز دارید که به آن نگاه کند و به شما بازخورد بدهد. شاید یک مربی است که به شما در مورد سوال ها پاسخ می دهد. شاید این دوست شما باشد که چشم چشمگیر دارد، چه کسی می تواند به چیزها نگاه کند و بازخورد سازنده و ارزشمند ارائه دهد، و شما می گویید، هی، قبل از ارسال این، می توانید به آن نگاه کنید؟

 

این در مورد گرفتن بازخوردی است، از طرف دوست، خانواده، همسر، فقط کسی که بتواند به آنچه که شما برای اولین بار به جهان کمک می کند نگاه کند و بگوید: «این را امتحان کنید. من این را دوست دارم یا من این را دوست ندارم

 

 

بعضی چیزهایی که می توانند یادگیری را از بین ببرند، هستند، و این زمانی است که مردم در بازخوردشان به طرز وحشیانه ای هستند یا در مورد چیزهایی که یادگیری شما را متوقف می کند، قضاوت می کنند. اگر از یک مکان تاریک و شخص متوسطی آمده است، به آن گوش نکنید. هیچ چیز در آن وجود ندارد زیرا این از فضای اشتباه است. این به معنای چیزی برای شما نیست وقتی که مردم برای شما خشن هستند و شما را نمی شناسند.

 

اما اگر کسی قلب شما را می داند، آنها می دانند که چه کسی هستند و به شما بازخوردی می دهند، اما شما دوست ندارید راه را تحقق بخشید یا احساس می کنید که آنها بیش از حد مقابله یا بی ادب هستند، به احساسات منفی خود گوش نکنید رویداد بد یا چیزی که احساس می کنید در عوض، بپرسید: "آیا محتوای آنچه که آنها می گویند مربوط است یا قادر به بهبود یادگیری من و تسلط من؟"

 

اگر این کار را بکنید، باید محتوا را برای آنچه که ارزش دارد،یاد بگیرید. پیدا کردن قطعه ای از حکمت آنها را به شما داد. احتمالا چیزی وجود دارد که در آن شما می توانید بگویید، "این مناسب است، و اگر من درخواست می کنم پس احتمالا این مهم و حیاتی است برای من.

 

5. برای خودتان زمان مشخصی مقرر کنید.

 

چقدر سریع به آن نیاز دارید؟ چقدر سریع می خواهید این کار را بکنید؟ آیا این چیزی است که شما در این ماه، این سال، این دهه آینده، کارشناسی خواهید کرد؟

 

بدون یک جدول زمانی برای توسعه صلاحیت های خود، هرگز عمل نخواهید کرد و یا مسیر را از دست خواهید داد. بدون مهلت تضمین حواس پرتی است. بنابراین، هنگامی که شما نیاز به یادگیری این موضوع جدید و یا رسیدن به چه مهارتی در سطح بعدی؟ نتیجه آن چیست اگر شما آن را یاد نگیرید؟ دانستن پاسخ به این دو سوال یادگیری شما را تسریع خواهد بخشید.

 

شما می دانید آنچه شما نیاز دارید یاد بگیرید.

شما افرادی دارید که می توانید از آن یاد بگیرند.

شما می توانید با این عادت ها تمرین کنید.

شما می توانید بازخورد از این نوع افراد و تجربیات دریافت کنید.

شما می دانید که باید این کار را انجام دهید و در این دوره زمانی خاص، خوب باشید.

این موارد را دنبال کنید و شروع به یادگیری سریع تر خواهید کرد. شما بیشتر با زندگی خود درگیر خواهید شد. برای یادگیری اشتیاق بیشتری خواهید داشت. چیزهای بیشتری را متوجه خواهید شد. شما احساس می کنید که رشد می کنید و با زندگی خود بیشتر راضی هستید.

 

 

 

منبع:success.com

 

تهیه و تنظیم:سایت موفقیت کلیک نیوز


کد امنیتی رفرش