آموزش بهترین مشاغل درآمدزا در منزل

کسب درآمد,اشتغال در منزل,کار در منزل,راحت پولدار شوید,بهترین روش کسب سود,کسب درآمد در منزل,بیکار باشید و درآمد داشته باشید,کلیک نیوز,بسته آموزشی کسب درآمد در منزل,درآمد میلیونی,راهکار های کسب درآمد,آموزش گام به گام بورس,کسب درآمد از وبلاگ,کسب درآمد از سایت,مجموعه مقالات بازاریابی,کـسب وکار,بازار پول و سرمایه,بورس,فروشندگی,بازاریابی,

آموزش بهترین مشاغل درآمدزا در منزل,کار در منزل با درآمد بالا,کار در منزل ,10 کسب وکار برتر خانگی,کارهای هنری درآمدزا در منزل,آموزش بهترین مشاغل درآمدزا در منزل

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

آموزش بهترین مشاغل درآمدزا در منزل

آموزش بهترین مشاغل درآمدزا در منزل

آموزش کسب درآمد بالا از اینترنت-کلیک نیوز

  

آموزش کسب درآمد میلیونی در منزل 

  

پکیج مورد نظر شامل پر درآمد ترین، بهترین، پایدارترین و سریع ترین روش کسب درآمد از اینترنت در ایران از طریق اینترنت می باشد.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و در وزارت صنعت،معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است.


اطلاعاتی در مورد محتویات این بسته
اول باید نکته ای را در مورد این بسته بدانید:
درآمدی که از این بسته بدست خواهید آورد کاملا شرعی و قانونی بوده و درآمدتان مستقیما به حسابهای بانکی شما در ایران نظیر بانک های ملی،صادرات،تجارت،ملت و... واریز خواهد شد و این بسته هیچ گونه آموزشی در زمنیه شرکت های هرمی و از این قبیل فعالیت ها ندارد زیرا فعالیت این شرکت ها غیر قانونی بوده و چیزی جز ضرر برای شما ندارد.اما تمام روش هایی که در این بسته به شما آموزش داده می شود جزو روش ها و آموزش های صد در صد قانونی و مطمئنی هستند.ما همه ی مراحل کار را به شما آموزش داده ایم و شما را در جهت یک کسب درآمد مطمئن راهنمایی کرده ایم فقط کافیست که از همین الان شروع کرده و کمی برای آن وقت بگذارید تا سهم خود را از این دنیای مجازی دریافت نموده و درآمدی بی نظیر از آن به دست آورید.

محتویات این بسته بی نظیر و ارزشمند در 8 بخش به شرح زیر مختصرا بیان شده است:(بیش از 40 گیگ آموزش در 10 DVD)

خرید بسته آموزشی کسب درآمد-کلیک نیوز
http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifبخش کتابها و جزوات 
این بسته شامل جنبه های علمی بسیار زیاد و کاربردی می باشد بدون نیاز به داشتن دانش فنی و آشنایی با زبان انگلیسی است و تماما به زبان فارسی است مقالات و جزوات این بسته شامل:
http://top700.com/Portals/0/pic-1/tik%20edit.gif بیش از یکصد جزوه کسب درآمد و پولسازی است که سریعترین و آسانترین راه را برای کسب یک درآمد مطمئن و قانونی به شما نشان داده است. 
http://top700.com/Portals/0/pic-1/tik%20edit.gifبیش از 50 روش منحصر به فرد برای کسب درآمد از اینترنت ، افشای چندین روش استثنایی با سود بالا و رازهای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت بیان شده است. 
http://top700.com/Portals/0/pic-1/tik%20edit.gifدر این مجموعه خواهید آموخت که چگونه از یک وبلاگ خیلی ساده درآمدهای میلیونی به دست آورید و چگونه یک فروشگاه بزرگ ایجاد کنید بدون اینکه حتی یک ریال برای خرید هاست , دامنه , اسکریپت و یا طراحی آن بپردازید. 
http://top700.com/Portals/0/pic-1/tik%20edit.gifبیش از 20 روش مجرب برای کسب درآمد و افشای یک روش استثنایی باسودبالا. 
http://top700.com/Portals/0/pic-1/tik%20edit.gif


 

خرید بسته آموزشی کسب درآمد-کلیک نیوز
 http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gif مجموعه ی کامل آموزش خوداشتغالی و ثروت آفرینی در منزل

 

لیست آموزشها در این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1- کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل (در 8 فصل) با فراگیری این آموزش در کمترین زمان ممکن تمام جزئیات تخصصی مورد نیاز برای کشت قارچ در هر مقیاسی که اراده کنید (از مقیاس کوچک آپارتمانی تا مقیاس های کارگاهی وحتی صنعتی ) را می توانید یکجا دراختیار داشته باشید.
2- چاپ سیلک روی سطوح مسطح (که شما با کل ریزه کاری ها و جزئیات این حرفه پردرآمد آشنا می شوید) به نحوی که شما با حداقل هزینه می توانید با کمترین وسایل ممکن میزکار چاپ سیلک در هر اندازه ای که بخواهید را بسازید و سفارش های متنوع در مقیاس های مختلف را قبول کنید.
3- آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل در این آموزش شما به خوبی نحوه ساخت انواع مهرهای ژلاتینی ، با کمترین هزینه ممکن را فرا خواهید گرفت.
4 - آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل از جمله هنرهای پردرآمد شاخه بسته بندی کالاهاست که با توجه به تعدد و تنوع فراوان کالاهای مصرفی و تزئینی موجود در بازار ، تعداد مشتری آن تقریبا غیر قابل پیش بینی است. ساخت جعبه های فانتزی جزو مشاغل پردرآمد بازار است.

 

آموزش کسب درآمد بالا از اینترنت-کلیک نیوز

روش های پولدار شدن از طریق اینترنت

 


http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifآموزش جامع فروشندگی و بازاریابی

 



خرید بسته آموزشی کسب درآمد-کلیک نیوز
http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifآموزش بورس از مقدماتی تا فوق پیشرفته


آیا می دانید 6 نفر از 10 ثروتمند دنیا فقط از طریق فعالیت در بورس دارایی های خود را چند برابر نموده اند!!!


این پک در قالب 6 فصل در یک دی وی دی به صورت کامل به آموزش بورس و روش های تحلیل (تحلیل به معنای پیش بینی و اظهار نظر درباره ی آینده بازار و یا یک سهم خاص می باشد!) پرداخته است
عناوین آموزشی موجود در این مجموعه:
1-آشنایی با انواع بازار : بازار پول ، بازار سرمایه ، بازار اولیه و بازار ثانویه
2-آشنایی با بازار بورس : تاریخچه بورس ، تشکیلات بورس ، تالارهای بورس
3-آشنایی با صنایع موجود در بورس : شامل لیست تقسیم بندی صنایع موجود در بازار بورس
4-کارگزاران : آشنایی با خدمات ، قوانین ، کارمزد و آدرس کارگزاران
5-خرید و فروش سهام : نحوه سفارش سهام ، انواع سفارش ، آشنایی با انواع فرم خرید و فروش سهام ، نکات مربوط به خرید و فروش سهام ، دستور خرید و فروش سهام
6-اصطلاحات کاربردی و مهم : مثل اوراق بهادار ، افزایش سرمایه و حق تقدم ، شاخص ها


مجوز محصول : 3435-5678943"

 

 

آموزش کسب درآمد بالا از اینترنت-کلیک نیوز

روش های ثروتمند شدن از طریق اینترنت

 


http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifآموزش کسب درآمد از 400 شغل مختلف برای تمامی افراد در هر رشته ای

 


فیلم هایی از مراحل ساخت وسایل گوناگون، نمایش تجهیزات و تشریح تکنولوژی 400 پروسه ساخت
آشنایی با انواع مشاغل باعث انتخاب یک شغل پر درآمد، کم هزینه و از همه مهم تر مطابق با استعداد و سلیقه ی افراد خواهد شد.
شما می توانید نحوه تولید و ساخت محصولات مختلف را یاد بگیرید و حتی ایده های جالبی را نیز برای ایجاد کسب و کار مناسب خود ایجاد کنید.

آموزش کسب درآمد بالا از اینترنت-کلیک نیوز

آموزش کسب درآمد بالا از اینترنت

 

http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifبخش نرم افزارها
یکی از بخش های قابل اهمیت این بسته نرم افزارهای کسب درآمد از اینترنت می با شد که با آموزش کامل طریقه استفاده به صورت تصویری و مولتی مدیا به گونه ای که کاملا بتوانید با استفاده ازاین نرم افزارها کسب درآمد کنید.این بخش شامل انواع نرم افزارهای کسب درآمد، نرم افزار خودکار کسب درآمد از اینترنت شامل حدود 20 روش کسب درآمد.
بسته آموزشی cn3 که در سایت های زیادی با قیمتهای مختلف فروخته می شود به همراه تمامی نرم افزارها و آموزش های مربوطه، نرم افزارهای سایت ساز، نرم افزار های جمع آوری آدرس های ایمیل ، نرم افزارهای ارسال ایمیل گروهی، نرم افزارهای ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه، نرم افزار های دایرکتوری اطلاعات شرکت ها و کارخانجات تجاری ثبت شده در وزارت بازرگانی و هم چنین نرم افزارهایی در زمینه بورس که از جمله مهمترین آنها میتوان به نرم افزار تحلیلگر بورس و... اشاره کرد. 

http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifتجارت الکترونیک
پکیج کامل فیلم نیز توسط شرکت آی تی سی ITC به زبان فارسی تهیه شده است که دراین فیلم تمامی راه کارهای تجارت اینترنتی جزء به جزء آموزش داده می شود. آموزش روشهای کسب درآمد (مناسب برای تمامی افراد خصوصا افراد مبتدی)، آموزش کسب درآمد حرفه ای از طریق بازاریابی، راهنمای تهیه دومین، هاست، طریقه ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی، روشهای کسب درآمد از گروپهای یاهو، گوگل، سایت های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، سایتهای معروف ایرانی، نحوه ی افتتاح حساب و کسب درآمد از سایت های معتبر خارجی به صورت کامل، جز به جز، تصویری و دوبله شده به فارسی با کیفیتی عالی به شما آموزش داده می شود. و دهها آموزش دیگر که تمامی آن ها کاملا اجرایی وکاربردی می باشد در این پکیج وجود دارد. توسط حسابهای بین المللی درهای تجارت جهانی را به روی خود باز کنید و به استقلال مالی برسید. 

  

خرید بسته آموزشی کسب درآمد-کلیک نیوز


http://top700.com/Portals/0/pic-1/download.gifمجموعه مستند های رسیدن به موفقیت و تحول در زندگی

 


مجموعه مستندهای راز 1 ، 2 و 3 تصویری با کیفیت بالا و دوبله شده به فارسی ، فیلمهایی حیرت انگیز که مسیر زندگی تان را عوض میکند! بررسی نقش غیر قابل انکار ضمیر ناخودآگاه و باورهای بنیادی در زندگی شما ، دیدن این فیلمهای فوق العاده را به همه دوستانی که به دنبال یک زندگی سراسر زیبایی هستند توصیه می‌کنیم.
فیلم راز اثری است که با آنکه مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است مورد توجه بسیاری از مردم و رسانه ها قرار گرفته است تا هم اکنون به دست ما رسیده است .
ثروت در دنیای اطراف ما در حال رشد و برکت است و اگر این ثروت و برکت در زندگی شما اتفاق نمی‌افتد به این دلیل است که باورها و منفی نگری های شما مانع از ورود آن به زندگی‌تان می‌شود. اگر ثروت خودش را نشان نمی‌دهد به این دلیل است که شما در ناخوداگاه تان باور دارید که این حق شما نیست. بسیاری از ما اجازه داده‌ایم که جهان بیرون ذهن مان را برنامه ریزی کند و بر آن مسلط شود و آن را کنترل کند.
در کنار این مجموعه 3 فیلم بی نظیر دیگر نیز ارائه می شود:
1- مستند کامل آموزشی در رابطه با کسب درآمد رابرت کیوساکی که یکی ازمیلیاردرهای موفق جهان می باشد.
2- تغییر خرد که در آن وین دایر در سمیناری به همین عنوان ، نحوه مدیریت صحیح فکر را بیان می کند.
3- سمینار موفقیت و کسب ثروت برایان تریسی که در آن تمام جزئیات یک زندگی بی نظیر و کسب وکار ایده آل را که یک انسان موفق باید از آنها مطلع باشد را در اختیار شما قرار می دهد.
 

 

تمامی این محصولات در قالب 10 DVD به قیمت 29000 تومان به شما عرضه می گردد. 10درصد تخفیف خرید نقدی
هیچ گونه هزینه ی مربوط به بسته بندی و آماده سازی از خریدار دریافت نمی شود.  


                                                                     
 
 

 
 روش خرید 1 (خرید پستی): شما برای خرید محصول فوق میتوانید با کلیک بر روی گزینه ی خرید و با تکمیل فرم خرید پستی ، ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران ، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.
 روش خرید 2 (خرید نقدی): در صورتی که میخواهید محصول مورد نظر را با قیمتی کمتر خریداری کنید(تخفیف 10 درصدی خرید نقدی) ، همانند روش قبل پس از کلیک و تکمیل فرم گزینه ی خرید نقدی را انتخاب کنید.و با قیمتی کمتر سفارش را خریداری کنید.
 گارانتی: در صورت خراب بودن محصول (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما برابر با قیمت خریداری شده ، هزینه کامل را به شما مشتری عزیز بر می گردانیم و یا در صورت تمایل محصول مورد نظر با هزینه فروشگاه دوباره برایتان ارسال خواهد شد ، پس با اطمینان خرید کنید...

 

 

خرید بسته آموزشی کسب درآمد-کلیک نیوز 

 

 

 

دیگر مطالب....

 

 افکارتان را تغییر دهید و درآمد بیشتری کسب کنید

 

چگونه با درآمد کم ثروتمند شویم؟

 

آشنایی با مشاغل درآمد بالا و سرمایه کم

  

 

نتیجه تصویری برای کانال تلگرامی


کد امنیتی رفرش