خرید کارواش خانگی ایزی جت با قیمتی مناسب و ارزان

کارواش,شستشوی ماشین,کارواش ایزی جت,کارواش خانگی,کارواش ایزی جت اصل,کارواش ایزی جت دیجی کالا,خرید کارواش ماشین,هواپیمایی ایزی جت,خرید اینترنتی کارواش خانگی,ایزی جت ایرلاین,کارواش خانگی برقی,کارواش خانگی چینی,

خرید کارواش ماشین , هواپیمایی ایزی جت , خرید اینترنتی کارواش خانگی , ایزی جت ایرلاین , کارواش خانگی برقی , کارواش خانگی چینی

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

خرید کارواش خانگی ایزی جت با قیمتی مناسب و ارزان

خرید کارواش خانگی ایزی جت با قیمتی مناسب و ارزان

خرید کارواش خانگی ایزی جت با قیمتی مناسب

خرید کارواش خانگی ایزی جت با قیمتی مناسب

قیمت این محصول: 22,800 تومان

 

کارواش خانگی ایزی جت به شما در امور شست و شو و نظافت منزل کمک بسیاری میکند و میتوانید به راحتی تمامی لکه ها و چربی های بر روی سطوح را پاک  و برطرف نمایید. از دیگر ویژگی های کارواش ایزی جت وجود محفظه ی مواد شوینده میباشد که به نظافت و تمیزی تمامی لکه ها از جمله لکه های چربی کمک بسیاری مینماید. کافیست کارواش خانگی را به نزدیکترین شیر آب وصل نموده و مایع شستشو را در مخزن آن ریخته و با فشار آب زیاد ، آب گرم یا آب سرد را جهت شستشوی خودرو و در 8 مدل مختلف آب پاشی همچون چتری ، فشار نقطه ای ، فشار یک ردیفه و عیره در دسترس داشته تا قادر به شستشوی قسمتهای مختلف خودرو خودتان باشید.
 
 
 
خرید پستی
 
 ویژگی های کارواش خانگی همه کاره اتومبیل :

    به راحتی به شیلنگ های مختلف متصل می شود .
    دارای مخزن ویژه مواد شست و شوی اتومبیل (برف، مایع شست وشو و .. )
    دارای ۸ مدل خروجی مختلف برای تنظیم حالت های مختلف آب
    دارای قابلیت تنظیم میزان فشار و سرعت آب
    شکل طراحی مناسب که اجازه شست و شوی هر نقطه از اتومبیل حتی سقف را می دهد.
    رساندن میزان آب مصرفی به نصف حالت سابق توسط این آب پاش مجهز
    قابل استفاده برای شست و شو حیاط ، ظروف بزرگ ، در منزل ، جداره های دیوار (با تنظیم حالت پر فشار) و قابلیت های دیگر



با خرید کارواش خانگی دیگر لازم نیست اتومبیل خود را به کارواش ببرید ، با این وسیله ی آب پاش همه کاره حل تمام مشکلات آسان خواهد شد ، ایزی جت دارای گونه های مختلف آب پاشی می باشد که با هر کدام از این حالات می توانید فرآیند شست و شو را انجام دهید ، از این وسیله برای سایر کار ها همانند آبیاری گل و گیاه و شست و شوی حیاط منزل نیز می توان استفاده نمود ، این وسیله دارای یک مخزن برای اضافه کردن مواد شوینده می باشد تا همزمان ترکیب آب و مواد شوینده از خروجی آن خارج شود و فرآیند شست و شو بهتر انجام شود. استفاده بسیار آسان برای تمام سنین لذت شستشو را برای همه فراهم خواهد کرد.



ایزی جت جدید ترین واترجت خانگی است که برای استفاده و شستشوی انواع سطوح سیمانی، آسفالت، گیاهان، چمن ها و شستشوی ماشین با داشتن ۸ نوع مختلف آب پاشی ، بهترین گزینه می باشد. این محصول به سر شیلنگهای معمولی متصل شده و ۸ مدل خروجی آب برای شما ایجاد می کند. این محصول همچنین به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی مینماید.




خرید پستی

 


کد امنیتی رفرش