کلمات ما دارای قدرت هستند

  کلمات ما دارای قدرت هستندمن بیان خودم را کنترل می کنم و مطمئن هستم که این کار برای خودم و دیگران بسیار مفید است.   سه سال پیش، من در هیچ کشوری مشغول به کار نبودم. من افسرده شده بودم، چو

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

کلمات ما دارای قدرت هستند

کلمات ما دارای قدرت هستند

 

کلمات ما دارای قدرت هستند

من بیان خودم را کنترل می کنم و مطمئن هستم که این کار برای خودم و دیگران بسیار مفید است.

 

سه سال پیش، من در هیچ کشوری مشغول به کار نبودم. من افسرده شده بودم، چون نمی دانستم چه بگویم وقتی مردم سوالاتی در مورد حرفه و شغل من پرسیدند. ایده ساختن درآمد، ذهن من را با روندهای گسترده ای از نگرانی ها، ترس ها و نا امیدی ها روبرو می کرد.

 

من گوشه گیر شده بودم، و این که در آن زمان من خودم را در حال نا امیدی بودم زیرا همه چیزم را از دست داده بودم، احساس بسیار دردناك بود: بیکار. نه تنها این موضوع به نظر من یک مشکل جدی به حساب می آمد بلکه از دید دیگران نیز همینطور بود، احساسم به من می گفت که این مشکل از خود من می باشد، خودم.

 

همه ما برخی از اشتباهات زندگی خود فیلتر می کنیم، انتظاراتی را که از خودمان و دیگران داریم، و از اعتقاداتمان. بیکار بودن برای بعضی از افراد ممکن است خوب یا بد ، طبیعی یا غیر طبیعی، درست یا غلط باشد. اما برای من، یک نیروی منفی قوی درونی است. در جهانی که ارزش هر انسان از طریق آنچه که برای زندگی اش انجام می دهد، سنجیده می شود.

 

 

با تشکر از وین دایر، یکی از معلمان روحانی که به من کمک کرد تا من امروز رشد کنم، من توانستم چشم انداز خود را عوض کنم و چیزها را در یک چشم انداز بسیار متفاوت ببینم. در اینجا چیزی است که او در مصاحبه ای در یوتیوب می گوید: "تنها مشکل شما این است که شما اعتقاد دارید که مشکلی دارید. هنگامی که شیوه ای را که به چیزها نگاه می کنید تغییر می دهید، آنگاه تغییرات را می بینید.

 

سخنان او مرا از درون بیدار کرد. این مثل رعد و برق بود: یک تماس بیدار بود که تمام تجربیات من را تغییر داد. لحظه ای تصمیم گرفتم که وضعیت را از زاویه دیگری ببینم، همه چیز تغییر کرد.

 

 

من تصمیم گرفتم جهان  "بیکار" از واژگانم ذهنم بیرون بیاورم، و من به جای آن واژه های قدرتمند بیشتری را فرا گرفتم. در حالی که "در حال یافتن به یک حرفه جدید بودم، و به دنبال فرصت های شغلی بهتر بودم.

 

 

این احساسات ناامیدی و غم و اندوه که حس بد عمیقی در من ایجاد کرده بود . کم کم باعث از دست دادن هویتم میشد، با یک فضای بسیار تمیز از آرزو ها ، امید و کنجکاوی برای من شروع به جایگزینی کرد.

 

 

با تغییر دیدگاه و تغییر بیان برای توصیف خواسته ها و آرزوهایم، احساسات بد و منفی را در زندگیم قربانی کردم. چیزهای منفی دیگر بر من تحمیل نشد و من قدرت داشتم.

 

 

ناگهان، توانستم وضعیت خوب و درخشان را ببینم. وقتی که من مشغول کار بودم، همیشه در جایی کار می کردم، برای رسیدن به اهداف و تحقق وظایفم کار اضافه انجام می دادم، من نیاز به زمان بیشتری داشتم. وقتی که من بدون هیچ شغلی باقی مانده بودم، من زندگی را ناعادلانه می دانستم اما واقعیت این نبود.

 

 

متوجه شدم که من همیشه در جهان بودم و این هدیه گرانبهایی بود، زیرا زمان هرگز بر نخواهد گشت.  و من آرزو داشتم بتوانم جهان را به بهترین حالت ممکن برسانم.

 


کد امنیتی رفرش