با خواص شگفت انگیز طالبی آشنا شوید

طالبی,خواص,شگفت انگیز,کلیک نیوز,تغذیه سالم,

مجله کلیک نیوز : هرچند نوشیدن برخی آبمیوه ها بخصوص فالوده طالبی در تابستان بسیار دلچسب است اما اگر احتیاط نشود می تواند عوارضی را ایجاد کند. پیام فرحبخش متخصص تغذیه گفت: این میوه از خانواده

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

با خواص شگفت انگیز طالبی آشنا شوید

با خواص شگفت انگیز طالبی آشنا شوید

مجله کلیک نیوز : هرچند نوشیدن برخی آبمیوه ها بخصوص فالوده طالبی در تابستان بسیار دلچسب است اما اگر احتیاط نشود می تواند عوارضی را ایجاد کند. پیام فرحبخش متخصص تغذیه گفت: این میوه از خانواده میوه های تابستانی خربزه، ملون, دستنبو است که همگی خواص مشابهی را دارند.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب.....

وی افزود: میوه‌های آبداری چون طالبی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند و به صورت فالوده، آبمیوه یا میوه معمول استفاده می شوند. فرحبخش با اشاره به شستن این میوه قبل مصرف تصریح کرد: بهتر است پوست طالبی را با مایع ظرفشویی شسته تا میکروب‌های سطح آن قبل از برش کاملا از بین بروند.

 

به گزارش کلیک نیوز این متخصص تغذیه اظهار داشت: با توجه به اینکه اضافه وزن و چاقیدر کشور روبه افزایش است، به هنگام مصرف طالبی به شکل فالوده یا آبمیوه، افراد باید از حداقل میزان شکر برای آن استفاده کنند.

 

وی درمورد تهیه و مصرف آبمیوه ها در بیرون از منزل توصیه کرد: برای خرید آبمیوه های مختلف حتما باید به آبمیوه فروشی های معتبر با مدارک بهداشتی مراجعه کرد، چرا که نوشیدنی های غیربهداشتی بخصوص در تابستان احتمالا ابتلا به بیماری های گوارشی و اسهال را در پی دارد.

 

فرحبخش با تاکید بر لزوم گنجاندن میوه در برنامه غذایی، بیان کرد: به افراد با دیابت کنترل شده توصیه می شود با توجه به اینکه طالبی جزو میوه هایی با قند بالا است تنها یک سهم میوه خود را به آن اختصاص دهند و از خورن آب طالبی پرهیز کنند.

 

 


کد امنیتی رفرش