خانم های شاغل بخوانند

زنان شاغل,زنانی که کار می کنند,برای خانم های شاغل,زندگی مشترک موفق,زنان شاغل، حتما بخوانند,خانم های شاغل بخوانند,خانم های شاغل بخوانند، مامان میشه نری سركار؟,زنان شاغل و پر مشغله حتما بخوانند,خانم های بارداری که شاغل هستند، بخوانند,

آشپزی برای خانم های شاغل برنامه ریزی برای زنان شاغل زنان شاغل و خانه داری برنامه ریزی روزانه زنان شاغل مشکلات زنان شاغل برنامه روزانه یک زن خانه دار برنامه غذا

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

خانم های شاغل بخوانند

خانم های شاغل بخوانند

خانم های شاغل بخوانند

خانم های شاغل بخوانند

زنان شاغل برای داشتن یك زندگی مشترك موفق باید در انتخاب نوع كار، مقدار زمان مورد نیاز آن كار،‌ محل كار، همكاران و … توجه داشته باشند و به این شكل میان كار و زندگی شان سازگاری برقرار کنند.

 

در نظر داشته باشید كه برخی از كارهای خاص كه دارای شرایطی سخت و سنگین هستند نه تنها با روحیات خانم ها سازگار نیست بلكه به زندگی زناشویی آنها هم آسیب می رساند.
 
بر طبق دین مبین اسلام وظیفه كسب درآمد و تامین معاش خانواده بر عهده مردان است و زن وظیفه ای در این قبال ندارد. اما از آنجا كه پس از شروع زندگی مشترك زن و مرد یكی شده و هیچ چیز جدای از یكدیگر ندارند بهتر است خانم هم در صورت نیازِ خانواده به درآمد او همسرش را در حل مشكلات اقتصادی زندگی شان یاری رساند.
 
از سوی دیگر وقتی مردی می پذیرد كه همسرش در خارج از خانه مشغول به كار باشد باید به بسیاری از امور چون پایین آوردن توقعات، كمك به همسر در كارهای خانه، یاری رساندن او در تربیت فرزندان، توجه بیشتر به حالات روحی و جسمی همسر و تلاش برای حل مشكلات وی و… توجه نماید.
 
وظیفه دیگر مردان در این راستا بالابردن تفریحات سالم همسرشان و خانواده می باشد. آنها باید توجه داشته باشند كه همسرشان به دلیل فشار زیاد زندگی نیاز بیشتری به تفریح دارد.
 
 
 
تهیه و تنظیم:کلیک نیوز
 

کد امنیتی رفرش