عروسی گلشیفته فراهانی

ازدواج,گلشیفته,عروسی گلشیفته,شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر +تصاویر,گلشیفته فراهانی باز هم ازدواج کرد,گلشیفته فراهانی همسر آنتونی باندراس شد,تمام ازدواج های گلشیفته فراهانی + عکس همسرانش,تصاویر ماه عسل گلشیفته فراهانی,ویدیویی از مراسم عروسی گلشیفته فراهانی در نیویورک,

تمام ازدواج های گلشیفته فراهانی + عکس همسرانش -تصاویر ماه عسل گلشیفته فراهانی!-شوهر گلشیفته فراهانی-گلشیفته فراهانی لخت

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

عروسی گلشیفته فراهانی

عروسی گلشیفته فراهانی

عروسی گلشیفته فراهانی

عروسی گلشیفته فراهانی

 

 

 

نقیب شنبه زاده ( از دوستان گلشیفته و کامبیز) در صفحه شخصی اینستاگرام خود با قرار دادن عکس های زیر نوشت: یک جمع خوب و دوست داشتنی در شهر نیویورک و عروسی گلشیفته جان که امیدوارم همیشه خوشبخت و موفق باشه...

درباره نقیب شنبه زاده:

نقیب شنبه زاده و برادرش سعید شنبه‌زاده،  آهنگساز و نوازنده ایرانی و عضو گروه موسیقی شنبه‌ زاده هستند که در زمینه موسیقی فولکلوردر جنوب ایران مشغول فعالیتند.

 

 

 

درباره کامبیز حسینی، همسر گلشیفته فراهانی

کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در مشهد بزرگ شد.کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که در حال حاضر در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز سیاسی برنامهٔ پارازیت بود و  هم‌اکنون برنامهٔ پولتیک را اجرا می‌کند. او همچنین یک پادکست (برنامه‌ای رادیویی یا مشابه که دیجیتالی ضبط شده و جهت دانلود کردن برای دستگاه‌های شخصی پخش صدا در اینترنت گذاشته می‌شود.)هفتگی با عنوان، در ساعت ۵ عصر، که دربارهٔ مسائل حقوق بشر ایران است را تولید می‌کند. او نویسنده و مجری برنامهٔ تلویزیونی پارازیت بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می‌شد و دارای بیش از ۳۰ میلیون بیننده در سراسر جهان بود. این برنامه تحسین منتقدان را برانگیخت.

در سال 2013 بعد از جریان برهنگی گلشیفته فراهانی، او به برنامه پولتیک دعوت شد و کامبیز حسینی مصاحبه جنجالی را با او منعکس کرد.

 

منبع:skandar.ir


کد امنیتی رفرش