طرز صحیح استفاده از نقشه سایت برای بهتر کردن رتبه سایت

نقشه سایت,site map,ارتقاء سایت,استفاده از نقشه سایت,بالا بردن آمار سایت,افزایش رتبه سایت,افزایش ورودی سایت,کاهش رتبه الکسا,مزایای نقشه سایت,پیج رنک سایت,رتبه سایت,بالا بردن رتبه سایت,

نقشه سایت , site map, ارتقاء سایت , استفاده از نقشه سایت , بالا بردن رتبه سایت , افزایش رتبه سایت , افزایش ورودی سایت,افزایش ورودی سایت

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

طرز صحیح استفاده از نقشه سایت برای بهتر کردن رتبه سایت

طرز صحیح استفاده از نقشه سایت برای بهتر کردن رتبه سایت

طرز صحیح استفاده از نقشه سایت برای بهتر کردن رتبه سایت

نقشه سایت,پیج رنک سایت,رتبه سایت

راه دیگر برای خوانده شدن سریعتر سایت تان برای موتورهای جستجوگر، ساخت نقشه عنکبوتی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد که به هر صفحه سایت در وب سایت تان لینک می دهد. توجه کنید نقشه سایت با نقشه عنکبوتی سایت تقاوت دارد و مردم غالبا این دو مقوله را با هم اشتباه می گیرند. 

 

 

 چه صفحه ای در سایت تان بیشترین اهمیت را دارد؟ صفحه سایت محصولات؟ صفحه سایت تماس با ما؟ یا صفحه سایت سفارش محصول؟ هرکدام از این صفحات سایت که هست صفحه نقشه سایت یکی از مهترین صفحات سایت شما می باشد.

 

نقشه سایت راهنمایی برای بازدید کنندگان می باشد. این صفحه شامل لینک هایی به همه صفحات سایت می باشد و به بازدید کنندگان شمایی کلی از ساختار وب سایت تان را ارائه می دهد.

 

بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا متوجه شوید منظور از نقشه سایت خوب چه می باشد:

 

 

 

http://www.google.com/sitemap.html

 

http://www.axandra.com/sitemap.htm

 

 

 

چنانچه سایت شما هنوز دارای نقشه سایت نمی باشد، باید نقشه وب سایتی برای آن بسازید. تنها کافی است لیستی از لینکهای فرمت شده به تمام صفحات وب سایت تان را در صفحه ای قرار دهید.

 

 

 

1. چنانچه سایت تان را به موتورهای جستجوگر معرفی می کنید، به جای صفحه اصلی سایت، نقشه سایت تان را معرفی کنید. نقشه سایت شامل کلیه لینک های مهم به تمام صفحات وب سایت تان می باشد. اینکار به موتورهای جستجوگر این امکان را می دهد تا کلیه صفحات وب سایت تان را براحتی بخوانند.

 

چنانچه موتور جستجوگری نیاز داشته باشد تا صفحه اصلی سایت معرفی شود، اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی سایت تان شامل لینکی به نقشه سایت می باشد.

 

 

 

2. نقشه سایت این امکان را به شما می دهد تا از عبارات کلیدی در توصیف متن لینک هایتان به صفحات مهم سایت استفاده نمایید. بسیاری از موتورهای جستجوگر، چنین صفحاتی را در رتبه بالاتری نسبت به لینک هایی با کلمات کلیدی قرار می دهند.

 

 

 

3. بسیاری از مردم نمی توانند بفهمند که در وب سایت دنبال چه چیزی می گردند. چنانچه شما در کلیه صحفات وب سایت تان لینکی برجسته به نقشه سایت قرار دهید به بینندگان تان برای یافتن آنچه که نیاز دارند کمک کرده اید.

 

یکی از ساختارهای خوب برای نقشه سایت این است که در ابتدا پاراگرافی از توصیف شرکت، محصولات، و فلسفه و آرمان های سایت بیاورید، سپس لیستی از لینک های فرمت شده به انظمام توصیف کوتاهی از هر لینک.

 

بطور خلاصه، یک نقشه سایت به بینندگان تان و موتورهای جستجوگر کمک خواهد تا صفحاتی که بیشترین اهمییت را در وب سایت تان دارند را بیابند. به این سادگی از شانسی که در اختیارتان با این ابزار ساده قرار داده شده است تا رتبه سایت تان را در موتورهای جستجوگر بهبود دهید نگذرید.

 

منبع:noyasystem.com

 

 

 

و همچنین بخوانید:

 

چگونه می توانیم رتبه سایت خود را در الکسا بالا ببریم؟

 

ترفند های جدید برای افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ

 

راز موفقیت پرتال های پر بازدید

 

 


کد امنیتی رفرش