طرز تهیه ژیگوی بوقلمون

طرز تهیه ژیگو,ژیگو بره,ژیگو طرز تهیه,طرز تهیه ژیگو در فر,طرز تهیه ژیگو بره,طرز تهیه ژیگو مرغ,ژیگو,طرز تهیه ژیگو گوشت,طرز تهیه ژیگو گوسفندی,طرز تهیه,طرز تهیه ژیگوی بوقلمون,طرز تهیه ژیگوی مرغ,

طرز تهیه ژیگو,ژیگو بره,ژیگو طرز تهیه,طرز تهیه ژیگو در فر,طرز تهیه ژیگو بره,طرز تهیه ژیگو مرغ,ژیگو,طرز تهیه ژیگو گوشت,طرز تهیه ژیگو گوسفندی,طرز تهیه ژیگوی مرغ

نقشه سایت

خانه
خوراک

انگلیسی را قورت بده!

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز
قیمت : 11900 تومان

آموزش جامع چاق شدن

آموزش و نرمش و تمرین های مخصوص افزایش وزن حرکات تقویت سینه، سرشانه و بازو
قیمت : 18,800 تومان

امکانات جانبی

Your SEO optimized title page contents

تبلیغات

طرز تهیه ژیگوی بوقلمون

طرز تهیه ژیگوی بوقلمون

طرز تهیه ژیگوی بوقلمون

طرز تهیه ژیگوی بوقلمون

 

 

مواد اولیه برای تهیه ژیگوی بوقلمون :

 ران بوقلمون 1 عدد 
فلفل دلمه   1 عدد
 پیاز 1 عدد 
 سیر 1 بوته 
زردچوبه 1 قاشق مرباخوری
برگ بو 5-4 عدد
روغن مایع به میزان لازم
نمک به میزان لازم
زعفران به میزان لازم
رب به میزان لازم

 

دستور العمل درست کردن ژیگوی بوقلمون:

از شب قبل ران بوقلمون را بشورید و با چاقو برش های عمیق و ریزی در آن ایجاد نمایید. داخل هر یک از این برش ها یک حبه سیر و 2 تا 3 عدد فلفل دلمه  و برگ بوها را روی آنها بگذارید، سپس آن را در یخچال به مدت 12 ساعت بگذارید.

 

پیاز را پوست بگیرید و آن را خرد کنید. در یک تابه گود مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس پیاز را داخل تابه بریزید و به همراه زردچوبه کمی تفت دهید تا پیاز طلایی رنگ شود.

 

حالا ران بوقلمون را داخل تابه قرار دهید. به اندازه یک استکان آب جوشیده داخل تابه بریزید و زیر حرارت را کم کنید تا ران پخته شود. نمک را هم بیفزایید. در این مدت توسط کفگیرهای مناسب ران که من از دوتا کفگیر استفاده کردم را بچرخانید تا هر دو طرف آن سرخ شود.

 

بعد داخل یک ظرف روغن ریختم، رب را در آن تفت دادم زعفران را هم اضافه کردم کمی آب به آن اضافه می کنم و می ریزم روی بوقلمون در آن را می بندم.

 

تا آرام آرام بپزد.


کد امنیتی رفرش